Cara Terbaik Untuk Ingin Cepat Hamil

Hai, Salmah di sini

Saya ada satu berita baik kepada wanita yang belum dikurniakan cahayamata.

Jika anda sedang mencari cara terbaik untuk ingin cepat hamil,saya gembira untuk anda kerana anda telah menjumpai laman web ini dan saya sangat sangat mengesyorkan anda terus membacanya.

Saya rasa cukup iri hati bila mendengar cerita dari kawan saya tentang keputusan yang diperolehi daripada alat kehamilan.Yang beritahu samada pregnant atau not pregnant tu lah.

Yang banyak saya dengar:

“Aku mengandung lah! “

“Alahamdulillah aku mengandung kali ini”.

Kenapa ini tidak terjadi kepada saya?

Balik rumah saya layari internet untuk menghilangkan rasa boring dan sunyi, kerana suami belum pulang lagi. Hal-hal rumahtangga dah saya buat semuanya.Agak agak boring lagi…saya pun tengok cerekarama.Suami masih belum balik lagi, jadi masuk tidur dulu lah.Begitulah yang saya lalui tiap-tiap hari.

Besok pagi jiran kalut menguruskan anak-anak ke sekolah, tapi saya relaks¬† jer.Cemburu rasanya melihat ‘kekalutan mereka’ sebab saya ingin jadi seperti itu.

Tapi nak jadi cerita ketika saya melayari internet saya telah terjumpa satu laporan percuma tentang kesuburan. Disinilah bermulanya harapan saya yang saya impikan selama ini.Ia merupakan salah satu dari strategi pertama bagi menimang cahayamata.Kata nya kita kena tahu waktu kesuburan dahulu sebelum apa-apa hal.

Jika anda inginkan laporan itu klik di sini

Saya ikut teknik tersebut,tapi saya rasa macam tak lengkap. Macam ada sesuatu yang patut ditambah lagi.Saya dah melangkah ke tahap ini dan mahu lebih lagi.

Jadi saya beli ebook nya terus.Banyak maklumatnya sampai 2 minggu baru habis baca.Maklum lah ada tips kesuburan,posisi tok janggut,pasal stress,pemakanan seimbang,doa,petua dan senaman.

Suami saya pun turut baca juga ebook tersebut, sebab ada juga bab tentang kesuburan lelaki.Tentang sperma dan pemilihan posisi seks.

Saya dan suami saya bertekad selepas itu untuk mengamalkan apa yang disarankan.Tapi oleh kerana terlalu banyak perkara yang disampaikan,kami tidak lah mengikutinya seratus peratus.Kami guna lebih kurang 70 peratus sahaja.Itu pun sudah dikira bagus.

Yang menariknya doa-doa yang terdapat di dalam ebook itu tidak pernah saya terfikir untuk mencarinya.

Dipendek kan cerita (boring pula nanti kalau tulis panjang-panjang) kami berjaya mendapat anak yang di idamkan selama ini.

Kami namakan nya Wafiqah Wazini Binti Khuzaini.

Itulah cerita saya.Episod pertama untuk ingin cepat hamil.

Kalau anda  nak tahu lebih lanjut pasal ebook tersebut sila lawati laman web Rahsia Mudah Hamil.

Wassalam.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

